2008. december 23., kedd

mi van?


fa: normandiai, talicskával toltam haza, iszonyat nehéz volt, de szép
kaja: hallé+rántott hal+rizs+krumplisaláta+bejgli
hangulatkeltő eszközök: gyertyák, karácsonyi zene, háttérben tévé, benne megy a télapu3, a házat beborítja a rengeteg fényáradat, a kertben lévő növények mindegyikén van villogó színes égő, ami ha sötétedik bekapcsol, és villog, nagyszerű!
konyha: sütőben van valami, jó az illata, és ha kész az íze is, lisztes a pult, és mosogató tele van, jaj ne! mosogatnom kell...a hűtőből ki akarom venni a kólát, mert szomjas lettem, de nem találom, mert tömeg van bent, rotyog a piros hallé, anyámat nem találom a felgyülemlett kajahegyektől
ajándék: megvettem tegnap munka után kutyafuttában, kb. 1órát vett igénybe, nem spiráztam túl, jófej vagyok ;-)
család: emberek itt is ott is, tesznek-vesznek, várnak, állnak, raknak, esznek, elfogyasztják a akajákat, nekem nem jut miattuk, nevetnek, ajándékokat csomagolnak - remélem én is kapok
szomszédok: hú, de furák, túlzásba viszik ezt az egészet, ki se látnak az ajándékcsomagokból, olyan a házuk mint egy karácsonyfa, de gáz, rossz lehet így rákattanni erre
--------------------
summa: ~ 1 M Ft--> hitelfelvétel összege, THM: 267,44%
Tedd kellemessé, gondtalanná a karácsonyodat, térj b e hozzánk üres kézzel, s távozz tőlünk tömött zsebbel!

Nincsenek megjegyzések: