2008. november 5., szerda

Több mint barát

Bonjorno firenzei barátaim!

Jelenleg Magyarországon élek és dolgozom , logisztikai cégnél állítólag én vagyok a legjobb a kimutatások szerint. Volt szerencsém számtalan országot beutazni és csodálatos helyeket megismerni, a konkurencia nagy de jól érzem magam itt. Most viszont nem vagyok túl jól erről szeretnélek titeket tájékoztatni, mivel volt egy kis balesetem.
Kissé egyedül érzem magam itt a kórteremben . A doki szerint nem túl jó a helyzet nem bíztatott semmi jóval. Most is megfigyelés alatt tartanak és különféle vizsgálatoknak vetnek alá, még nem biztosak benne mi lehet a bajom állítólag több is van. A legrosszabbak egyike talán hogy elvesztettem sugárzó szemem világát, és egyik lábam is komolyabban megsérült, de hamarosan összefogják csavarozni és remélhetőleg ugyan olyan jól fogok majd futni mint eddig. így belegondolva a szemem a legnagyobb gond mivel ez egy igen nehezen pótolható dolog, állítólag keveseknek volt olyan szép szeme mint nekem, ezt nem bóknak szánták gondolom de egy ilyen szemet nehéz pótólni . Továbbá nehezíti a dolgot hogy külföldi állampolgár vagyok így nem tudnak megfelelően ellátni és nincsenek meg a kellő gyógyszerek. A beszerzésük pedig hosszadalmas és drága folyamat lenne így hát be kell érnem az itteniekkel. Nem sokat beszélek senkivel mert eléggé rekedt a hangom, az étvágyam semi az igazi . Úgy fest hogy még itt kell maradnom egy darabig pedig szívesebben dolgoznék még egy ideig amíg tudok és lehet mivel a tél közeledtével amúgy is kevesebbet kell majd dolgoznom és kényszerszabdságra kell mennem tavaszig, de addig is nagy szolgálatot tehetnék a cégvezetőnek. Ne aggodjatok jól vagyok és meg fogok gyógyulni.
Most sajanos zárnom kell a soraimat holnap látogatási idő lesz, kedves főnököm is benéz hozzám azt ígérte, jól esik egy kis törődés ezután az autóbaleset után. Nem jó ez a korházillat ez az állandó olaj és benzin szag és feltűnően nagy a kosz egy kórházhoz képest de már nem sokáig kel ezt elviselnem. üdv nektek kedves rokonok
Ari vedercsi Vespaliano

1 megjegyzés:

havera írta...

szegény vespa! nagyra becsülendő, hogy az ő aspektusából is szemléltetted a helyzetet.:)